Artikelarkiv

Anmälan till specialen är öppen

16.05.2018 15:15
Nu kan ni anmäla till årets specialutställning för Japansk Spets.  Klicka på Utställningar-JSK specialen Direktlänk: www.japansk-spetsklubb.se/utstallningar/jsk-specialen/

Top dog 2017

16.04.2018 10:43
Se fil för resultat: TOP DOG 2017.pdf (104,1 kB)

Resultat 2017

16.04.2018 10:41
  Här nedan kan ni se resultaten från 2017, Grattis till alla placerade! PDF-FIL: Resultat TOP DOG 2017

Jappeträffar planeras i Stockhom och Göteborg

16.04.2018 10:15
Jappeträff i Stockholmsområdet 5/5 kl 13.00, Hagaparken i Solna  Klubben bjuder på fika. Vi träffas på parkeringen vid Hagaparken.  Anmälan till ____ så vi vet hur mycket fika som behöver inhandlas. Hjärtligt välkomna Jappeträff i Göteborgområdet 7/6 kl 12.00, Göteborgs norra...

Jappeträff i Bollnäs planeras den 3/6 2017

13.03.2018 21:56
Varmt välkomna till Bollnäs, mer information hittar ni här

Mailadresser

09.03.2018 09:36
Efter en längre tid med problem med klubbens mailkonton är detta nu åtgärdat och det går åter att komma i kontakt med oss via mail.   

Rasspecialen i Sundsvall 2018

17.01.2018 12:53
Nu är det snart dags igen Årets rasspecial går av stapeln i Sundsvall 20180714 på Stöde camping  Domare: Karin Sjöholm Östlund  Snart kommer annonsen ut både här och på facebook  Rasen firar 45 år i Sverige och vi hoppas att ni alla vill vara med och fira  Väl mött alla gamla...

Bilder från Specialen 2017!

28.07.2017 19:08
   

Årsmötesprotokoll 2017